Poradna: Lékařská zpráva
- Dostálová2010-09-19 19:40:5190.178.183.215Dobrý den, před měsícem byl můj mladý jezevčík hospitalizován na klinice XY, vzdálené asi 200 km od místa mého bydliště, protože veterináři v našem městě neměli na diagnostiku a léčbu patřičné vybavení. Po týdnu hospitalizace byl pes propuštěn do domácího ošetření. Kromě podrobného rozpisu všech finančních položek za léčbu a hospitalizaci jsem dostala jen léky a rozpis jejich dávkování, s tím, že lékařská zpráva mě bude odeslána e-mailem. Několikrát jsem na kliniku XY volala a zajímala se o zprávu, protože pes se nelepšil a chtěla jsem pro jistotu navštívit veterináře v místě bydliště. Po týdnu jsem již situaci nevydržela, opět jsem volala na kliniku XY a žádala o zprávu, protože pes se horší a já potřebuji co nejdříve zajet ke svému veterináři. Byla jsem přemlouvána, abych jela na kliniku XY, že psa prohlédnou. Já jsem nechtěla zatěžovat psa dlouhým převozem. Můj veterinář psa vyšetřil a vyjádřil podezření, že stav psa je již neřešitelný. Kontaktoval telefonicky kliniku XY, kde jeho podezření potvrdili. Byla tedy provedena eutanazie, protože komplikace a onemocnění byla tak vážná, že již nebylo možné psa nijak vyléčit. Pět hodin po provedení eutanazie mě přišla na e-mail lékařská zpráva. V této zprávě byl pes popsán zcela v jiném zdravotním stavu, než byl propouštěn, na víc zde bylo rozepsáno jiné dávkování léků, než jsem obdržela při propuštění psa. Jsem velice zklamaná přístup kliniky. Lze na takový postup podat stížnost s nespokojeností s veterinárním ošetřením?
Odpovídající: NepřidělenDobrý den,
ano můžete. Doporučený postup při nespokojenosti s veterinárním ošetřením najdete na https://old.vetkom.cz/content/showPage/doporuceny-postup-pri-nespokojenosti-s-veterinarnim-osetrenim-58.
Menu > Úvod > Informace > Doporučený postup při nespokojenosti s veterinárním ošetřením
Bronislav Kozák
administrátor